Vores Worry-free garanti
IDEALservice gør mere end at sørger for jeres hjem – vi sørger for dig og dine kære. Vores garanti har 5 primære fokus områder, der sikrer det rette fokus og skaber tryghed for dig og vores kollegaer:
Stabilitet i fremmøde og kvalitet
Vi skaber stabilitet i vores kvalitet og vores fremmøde, hvilket kan ses og mærkes af de mange røde tråde, der skinner igennem i vores daglige tilgang til ydelser og services – for vores kunder som for vores kollegaer. Vi tager ansvaret og omfavner balancen i vores ydelse, samt service så det passer til dit behov og ønsker.
Intern specialiseret oplæring og træning
Vi sikre vores kollegaer bliver til fagfolk, der har den rette viden/kunnen og et forsigtighedsprincip i deres udførelse af vores ydelser, samt service via intern individuel oplæring fra start og individuel løbende træning. Hertil kommer muligheden og brugen af diverse mange eksterne og relevante kurser og certificeringer.
Tryghed for at mulige fejl/mangler kan udbedres samme dag
Når vores primære og stærkeste arbejdskraft er mennesket selv, er det ikke et spørgsmål om hvis fejl/mangler opstår, men snarere et spørgsmål om, når det sker. Vores kollega er proaktive i deres egen kontrol af deres arbejde, men jeres øjne og mest af alt, jeres mening, er lige så meget vores. Det skal vi sammen bruge konstruktivt og den bedste læring kommer af egne fejl/mangler, hvorfor vi ønsker at kunne rette op på fejl/mangler hurtigst muligt – gerne samme dag, hvis muligt ellers en af de kommende dage – og af selv samme kollega om muligt.
Sikkerhed for godt arbejdsmiljø, gode lønvilkår og personlig udvikling
Vi ønsker det allerbedste for vores kollegaer – vi ønsker at give dem muligheden for at opnå personlig udvikling og muligheden for at gøre karriere i en branchen, der ikke kendes for at kunne tilbyde en karriere.Vi sikre et motiverende arbejdsmiljø ved at danne individuelle rammer for vores kollegaer. Rammer der imødekommer den enkelte kollega i øjenhøjde, så hver kollega får skabt muligheden for at kunne skinne igennem hver dag. Med gode lønvilkår, hvor høj løn, pension, sunds forsikring og løn under sygdom indgår, ønsker vi at sende et klart signal til resten af branchen om, at IDEALservice på ingen måder acceptere social-dumping.
Åbenhed og erstatning af indbo ved uheld
Hvis uheldet sker, vil man opleve en åbenhed og der tages ansvar af kollegaen selv. Man vil blive kontaktet samme dag med et billede af det skadet indbo og den begyndende dialog om erstatning eller kompensation. Vi er forsikret og ønsker at tag ansvar ved at erstatte små som store skader.
Når du giver adgang til dit hjem og giver din tillid til teamet hos IDEALservice, vil du kunne gøre det med opløftet ro i sindet og viden om, at dit hjem er i gode hænder. Du fortjener at føle dig sikker på, at du vil modtage en ydelse og et service resultat af venlige og pålidelige fagfolk, der konsekvent imødekommer dine forventninger til den indgået aftale. Vores garanti afspejler vores vilje til at gå den ekstra længde der skal til for at sikre, at du kan prioritere din tid og dit hjem altid føles som dit fristed.
Live now, clean less
- Hvert år har kunder som dig tillid til, at vi leverer mere end 1 million forskellige tjenester.
- Vores garanti sikrer, at du er begejstret for din service og den tid du får tilbage hver gang.
- Fleksible og tilpasset personlige rengørings muligheder giver nydelsen af livets øjeblikke tilbage.
- Vi har mere end 15 års erfaring og kunde feedback til brug i udvikling, så vi kan omfavne mere og gøre det bedre.
- Vores special og ekspert trænet kollegaer bruger detaljeret rengøringsprocesser for at sikre en ensartet rengøring hver gang.
- Specialiserede rengøringsprodukter
- Avanceret teknologi
Kort sagt er vores mål hos IDEALservice at opnå 100 % tilfredshed med vores service. Ingen småt. Ingen asterisker. Ingen bekymringer.